Avatar billede morgel Nybegynder
09. december 2008 - 22:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmstørrelse

Hey, - er der en hurtig vej, evt gennem egenskaber, hvor jeg kan få oplyst størrelsen på min skærm på en bærbar? ALtså ikke noget med at bruge lineal eller målebånd, - men læse fakta på computeren...
Tak
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
09. december 2008 - 22:14 #1
det skulle gerne stå på en merkat hvis du vender bunden i vejret på den:) (tror jeg)
Avatar billede morgel Nybegynder
09. december 2008 - 22:16 #2
Hmm, - nej der står ikke noget om størrelsen på skærmen... ellers et godt bud.
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. december 2008 - 22:22 #3
At måle må vel være det eneste "fakta" i denne henseende :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. december 2008 - 22:28 #4
Kan du ikke slå modellen op på producentens hjemmeside,der står jo som regel skærmstørrelsen også.
Avatar billede morgel Nybegynder
09. december 2008 - 22:29 #5
Okay, - det virker bare en kende oldtidsagtigt ikke at kunne se den slags info på computeren! - men hvis I siger det så...