Avatar billede jesper_l Nybegynder
10. december 2008 - 21:55 Der er 6 kommentarer

Internet falder ud.

Hej Eksperter.
Jeg har et meget irriterende problem.
Jeg sidder på en XP-pro med trådløst netværk. Når min computer har været tændt i ca. 10 min så går mit internet ned. Firefox skriver: "Lookin up google.com" (eks. med google) og så siger den at den ikke kan finde siden. Det samme gør IE.
Det underlige er dog at min messenger virker stadig og hvis jeg forsøger at gå på et onlinespil (eks. EVE - online) så vil den også det. Mine internet browsere kommer ikke online medmindre jeg klikker på "repair" under mine trådløse netværk.
Er der nogen som kan hjælpe mig her ??

Mvh
Jesper
Avatar billede johnnylassen Seniormester
10. december 2008 - 23:03 #1
Prøv at finde en nyere driver til dit trådløse netkort.Det hjalp på min pc.
Avatar billede jesper_l Nybegynder
11. december 2008 - 11:16 #2
Det har jeg lige gjort. Stadig samme prob :/
Avatar billede spsen Nybegynder
11. december 2008 - 11:43 #3
Sker det kun når du er på trådløs? sidder du et sted med mange trådløse forbindelser?
Avatar billede jesper_l Nybegynder
11. december 2008 - 21:35 #4
Der er 2 ud over mit eget der hvor jeg er...
Jeg har dog ikke forsøgt med kabel, men min bærbare har ikke problemet og den kører også trådløst.
Jeg har prøvet at disable min norton, men den gør det alligevel ...
Avatar billede blackadder68 Nybegynder
11. december 2008 - 22:20 #5
Har du prøvet at kigge her..

Egenskaber for netværksteder/lanforbindelse...-konfigurer...-strømstyring..tillad at computeren slukker for denne enhed for at spare strøm???
Avatar billede jesper_l Nybegynder
17. december 2008 - 16:59 #6
Nu har jeg taget beslutningen om at købe en ny adapter og nu ser det ud til at virke. Den falder i hvert fald ikke ud mere. så ellers mange tak for jeres hjælp folkens!