Avatar billede autohh Nybegynder
10. december 2008 - 23:08 Der er 9 kommentarer

Begrænset Eller Ingen Forbindelse

Hej ekspeter.

Har et problem med mit trådløse internet
har lige formatert og det har virket upåklagligt.
Kan sagtens finde den trådløse router. skriver den rigtige kode også siger den bare . Begrænset eller ingen forbindelse somom jeg ikke får tildelt en ip

Hjælp mig
Avatar billede autohh Nybegynder
10. december 2008 - 23:08 #1
Forresten der er tale om en dell inspiron 510m
Avatar billede welcor Nybegynder
10. december 2008 - 23:34 #2
Er du sikker på at du har skrevet den rigtige kode? Dette sker ofte, hvis man skriver forkert.

Ellers kan jeg bare anbefale dig at koble direkte til din router (med kabel) og sikre dig at den kører som den skal. Samtidig kan du se om du bruger de samme indstillinger for sikkerhed på routeren og i din pcs opsætning.
Avatar billede welcor Nybegynder
10. december 2008 - 23:35 #3
Prøv evt. (kortvarigt) at lave dit netværk usikkert (fjern kryptering, kode mv.). Virker det nu ?
Avatar billede autohh Nybegynder
10. december 2008 - 23:41 #4
Ja problemet er så jeg bor i lejligheds kompleks og har ikke mulighed for at komme ind til routeren
Avatar billede wham Nybegynder
11. december 2008 - 00:07 #5
Kører du Windows XP?
Avatar billede autohh Nybegynder
11. december 2008 - 00:14 #6
Ja windows xp.
det underlige er bare det virkede perfekt inden jeg formatere somom jeg skal gøre et eller andet
Avatar billede wham Nybegynder
11. december 2008 - 00:22 #7
Prøv dette for at løse problemet
1. Genopbyg Winsock LSP-kæden. Det gør du ved at følge disse trin:a. Log på Microsoft Windows XP-computeren som administrator.
b. Klik på Start, klik på Kør, skriv cmd, og klik derefter på OK.
c. Ved kommandoprompten skal du skrive følgende, og derefter trykke på ENTER:
netsh Winsock reset
Når programmet er udført, vises følgende meddelelse:
Winsock-kataloget blev nulstillet. Du skal genstarte maskinen for at fuldføre nulstillingen.
Gå til trin 1d, hvis denne meddelelse vises.

Hvis du ikke er logget på som administrator, vises følgende fejlmeddelelse:
Winsock-kataloget kunne ikke nulstilles. Adgang nægtet.
Hvis denne meddelelse vises, skal du logge af computeren og derefter logge på igen via en konto med administratoradgang. Normalt har den første brugerkonto, der blev oprettet, administratoradgang. Gentag derefter trin 1b og 1c.
d. Genstart computeren.
Avatar billede autohh Nybegynder
11. december 2008 - 00:31 #8
Har gjordt fuldstændig som der står stadig samme problem.
har også prøvet at repere internet forbindelsen den siger bare

windows could not finish repairing the problem because the following action cannot completed: renewing your ip address
Avatar billede blackadder68 Nybegynder
11. december 2008 - 21:32 #9
Er det en home eller prof vers. du kører med? Home kan godt være lidt tung at danse med
Kan du evt. få kontakt med andre netværk (trådløs naturligvis hehe)?
Har du den rigtige krypterings type, wpa/wep osv?