Avatar billede larsen89 Nybegynder
14. december 2008 - 15:22 Der er 3 kommentarer

Computer bryder ned - få filer ud

Hej,

Jeg er ikke lige klar over, hvor jeg skal poste denne, men prøver her, da min Acer bærbar har XP som styresystem.

Min computer brød netop ned med en fejlmelding på en blå skærm, som hurtig forsvandt. Når jeg forsøger at starte maskinen op, så står der blot, at den ikke kan starte, da Windows\system32\config\system er beskadet eller væk osv...

Jeg kan vælge at bruge gendannelses-cd, men sletter den så ikke alle filer? Jeg har to vigtige skoleopgaver liggende + noter, som jeg skulle have haft klar til i morgen, så den vej kan jeg vel ikke gå.

Kan filerne komme ud på anden vis, eller kan man rent faktisk gendanne uden at slette Dokumenter, som de ligger i. Mener man gør det, når den reparer C-drevet

På forhånd tak.
Avatar billede hcma Novice
14. december 2008 - 16:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2008 - 16:43 #2
Og hvis det ikke virker kan du hive de data ud med en livecd
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. december 2008 - 14:37 #3
Har du fået fixet det?

Ellers kan jeg hjælpe dig.

Mvh
Brian