Avatar billede kondicykel Nybegynder
16. december 2008 - 10:19 Der er 6 kommentarer

hvordan laves Lcd og plasma?

Hey sidder laver et project :) er ved at finde ud af hvordan man laver et plasma og lcd fra grunden. det er ikk sådan lige til hehe.. og aner ikk hvor jeg kan få hjælp til det:p så måske er der nogen der ved hvordan man gør eller hvor man kan få hjælp til sådan noget??
er lige begyndt på det:)
så ved ikk så meget om noget endnu :)
blir et stort project:P Jeg gir alle de point i ønsker hvis i bare kan hjælpe mig igang:p
16. december 2008 - 12:32 #3
Avatar billede kondicykel Nybegynder
25. december 2008 - 19:13 #4
fuck hvor er i seje:) det blir sq nok lcd jeg kommer til at bruge:) tak for alt :p i må slås om point hvis i vil ha fler;)
Avatar billede kondicykel Nybegynder
25. december 2008 - 19:15 #5
kan ikk acceptere dig james?? blir jeg vel nødt til for at kunen gi point?:p har lånt en vens konto så ved ikk rigtig hvordan man gør:)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. december 2008 - 09:18 #6
spørg lige din ven (som forresten ikke må udlåne sin konto) hvordan man gør.