Avatar billede skrunk554 Nybegynder
16. december 2008 - 14:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af gamer bærbar

Hejsa genier!...

Nu er det sådan at jeg skal ud og købe mig en bærbar computer som der kan spilles på.....

Jeg har kigget på denne her:
http://www.dustinhome.dk/pd_5010189261.aspx

Kunne det være en mulighed? - den er ekstra sat ned, den plejer at koste 10-11 tusind..

Men ville lige hører jer - er den ikke god til at spille på?
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
16. december 2008 - 14:15 #1
Den har disse specs.. hvilket der også står på deres hjemeside.

Generelt
Anbefalet brug Hjemmebrug
Platformteknologi Intel Centrino 2
Systemtype Notebook
Indbygget udstyr Stereeohøjttalere, trådløs LAN-antenne, Bluetooth antenne
Embedded Security Fingeraftrykslæser
Bredde 39.6 cm
Dybde 28.5 cm
Højde 4.5 cm
Vægt 3.5 kg
Lokalisering Dansk, Norsk, Finsk, Svensk / Danmark, Finland, Norge, Sverige
Processor
Processor Intel Core 2 Duo T9400 / 2.53 GHz
Flerkernet teknologi Dual-Core
64-bit Computing Ja
Cachehukommelse
Type L2
Installeret størrelse 6 MB
RAM
Installeret størrelse 4 GB / 8 GB (maks.)
Teknologi DDR2 SDRAM
Model SO DIMM 200-pin
Konfigureringsegenskaber 2 x 2 GB
Controller for lagring
Type Serial ATA
Serial ATA grænseflade Serial ATA-150
Lagring
Harddisk 320 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
Harddisk (2.) 320 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
Optisk lagring
Type DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / BD-ROM
Kortlæser
Type 5-i-1-kortlæser
Understøttede flashhukommelseskort SD hukommelseskort, Memory Stick, Memory Stick PRO, MultiMediaCard, xD-Picture Card
Visning
Skærmtype 17" TFT
Maks. opløsning 1440 x 900 ( WXGA+ )
Widescreen-skærm Ja
Egenskaber BrightView
Video
Grafikprocessor/leverandør NVIDIA GeForce 9600M GT
Videohukommelse 512 MB
Maks. allokeret RAM-størrelse 2302 MB
Multimedie-funktionalitet
Tvtunertype Digital-tv
Digital tv-modtagelse DVB-T
Audio
Lydudgang Lydkort
Overensstemmelsesstandarder Sound Blaster Pro
Egenskaber Altec Lansing højtalere
Lydindgang Mikrofon
Notebook-kamera
Kameratype Integreret
Indgang udstyr
Type Tastatur, touchpad, QuickPlay
Netværk
Netværk Netværksadapter
Trådløs LAN understøttelse Ja
Trådløs NIC Intel WiFi Link 5100
Dataforbindelsesprotokol Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, Bluetooth, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft)
Overensstemmelsesstandarder IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft)
Ekspansion / Konnektivitet
Antal Expansion Åbninger Total (Fri) 2 ( 0 ) x Hukommelse - SO DIMM 200-pin ¦ 1 ( 1 ) x ExpressCard/54
Interface 4 x Hi-Speed USB - 4-PIN USB type A ¦ 1 x skærm/video - HDMI ¦ 1 x lager - eSATA ¦ 1 x skærm/video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) ¦ 1 x netværk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - RJ-45 ¦ 2 x hovedtelefoner - udgang - 3,5 mm stereo-ministik ¦ 1 x mikrofon - indgang - mini-telefon, 3,5 mm ¦ 1 x IEEE 1394 (FireWire) ¦ 1 x fjernstyring - infrarød ¦ 1 x docking/portreplicator
Diverse
Udstyr inkluderet Fjernstyring
Effekt
Effektenhed Ekstern
Batteri
Teknologi 8-cellet Litiumion
Antal installeret 1
Operativsystem / Programmel
Med OS Microsoft Windows Vista Home Premium 64-bit Edition
Software Microsoft Internet Explorer, Microsoft Works, Microsoft Windows Media Player, Microsoft Windows Movie Maker, Adobe Reader, HP QuickPlay Software, Microsoft Windows DVD Maker, Microsoft Windows Mail, Microsoft Windows Media Center, Microsoft Windows Photo Gallery, CyberLink DVD Suite, Norton Internet Security 2008 (60 dagers abonnement)
Producentgaranti
Service & Support 1-års garanti
Detaljer om service & support Begrænset garanti - reservedele og arbejdskraft - 1 år - levering og afhentning
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
16. december 2008 - 14:50 #2
Nogle svar???
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
16. december 2008 - 15:18 #3
lukker der er startet en anden tråd...