Avatar billede dallas16 Nybegynder
16. december 2008 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar tager 100% CPU

Jeg har en Fujitsu Siemens bærbar. Ganske ny og rimelig fin.
Den har bla 4 GB RAM, så den burde kunne klare opgaverne.

Jeg er dog løbet ind i seriøse problemer.

Hvis jeg skal starte Vista op på normal vis, så tager det 1-2 timer. JA der står 1-2 timer..

I fejlsikret tilstand tager det ca. 15-20 min.

Problemet er lidt at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre.
JEg har forsøgt at køre AVG 8.0 men den vil ikke køre i fejlsikret tilstand.

Nogen gode ideer ?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
16. december 2008 - 15:30 #1
Du nok nød til at køre en repair af den,du kan se hvordan her.
http://vistaguide.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=1136
Avatar billede dallas16 Nybegynder
16. december 2008 - 15:47 #2
jeg har ikke orginal CD'en da det jo ligger på disken, hvordan kommer jeg i kontakt med orginal installationen ?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
16. december 2008 - 19:37 #3
du vil nok kunne se i din manual,om det er mening du skal brænde recovery dvd.Hvis det er bliver du nok nød til at tage den slagne vej,og starte den op normalt selv om det tager tid.Og så få brændt den..
Hvis ikke der skal brændes vil der stå hvad du skal trykke for at aktivere recovery funktionen,som regel er det F2 eller F10 afhængig af mærket.
Avatar billede dallas16 Nybegynder
16. december 2008 - 22:55 #4
Denne sag lukkes
Avatar billede dallas16 Nybegynder
16. december 2008 - 23:11 #5
ddd