Avatar billede bpv69 Nybegynder
16. december 2008 - 15:44 Der er 2 kommentarer

nyt touchscreen glas til htc-diamond

Hejsa snakkede med telecare idag angående nyt touchscreen glas til min htc diamond det koster ca 309 kroner og sælges seperat, telecare de pamper påstår så man ikke kan skifte kun det, de siger jeg skal have ny front og display samt det glas, kan det virkelig passe, glasset sælges jo seperat?
Og hvorfor skulle man sælge sådanne glas seperat hvis man ikke kan skifte medmindre der skal nyt display og front til også?
Avatar billede jahbo Nybegynder
07. januar 2009 - 00:17 #1
Det ville jeg også meget gerne have svar på...
Står også og overvejer et nyt "glas" til min diamond.
Kan se delen solgt alene på mange sider der også sælger selve display samt front som enkelte dele.
Jeg har også fundet hele kabinet´et som reservedel som også blev solgt uden display..
Håber nogen kan bidrage med info?
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2009 - 22:21 #2
fordi glaset er klistret fast til displayet , fandt jeg ud af idag da jeg skulle skifte mit display, må være derfor