Avatar billede bobirgit Nybegynder
17. december 2008 - 10:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar

Jeg vælger at oprette et nyt spørgsmål i forlængelse af denne http://www.eksperten.dk/spm/856608

Jeg har nu undersøgt, at maskinen køre 32 bit. Hvilken maskine ville i vælge til at spille på?? Hvorfor lægger man mere i en maskine, hvis ikke den kan bruge det alligevel?? Og har jeg forstået det ret, at såfremt, jeg vil benytte mig i, at sætte flere ram i om et år f.eks, så kræver det "blot" man omformatere pc'en til en anden version af Vista end den der er født med??

Ville meget gerne købe en pc idag, det er jo snart jul. Så håber der er en der har tid derude:-)

Hilsen Marie
Avatar billede j3ppah Novice
17. december 2008 - 13:04 #1
Uha, med dit budget vil jeg helt klart anbefale dig en Zepto zNote 6625WD, det er en vild lækker spil maskine.. har selv en lige nu, og er utroligt glad for den. Men husk nu på at hvis du tager den med 4 gb ram, hvilket du selvfølgelig skal have ;). så skal der 64 bit os på for at den kan udnytte alle sammen!
Avatar billede bobirgit Nybegynder
17. december 2008 - 13:35 #2
Ok tak. Men mangler at få svar, at hvis man senere hen, vil have gavn af flere ram, om det så bare kræver en anden vista version som kan køre med 64bit på eller??
Avatar billede j3ppah Novice
17. december 2008 - 13:41 #3
Altså. den Største forskæl på 32 bit og 64 bit versioner af windows OS, er at 32 bit os max understøtter.. øhh... mener det er 2 eller 3 gb ram. Hvorimod at 64 bit understøtter... ja mere end du kan smide i en bærbar :P...
Avatar billede bobirgit Nybegynder
20. december 2008 - 01:06 #4
ok gør du det til et svar?:-)
Avatar billede j3ppah Novice
22. december 2008 - 08:32 #5
Det er da lige det jeg gør :)