Avatar billede enrgiem Nybegynder
17. december 2008 - 19:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail til min macbook - hotmail

Jeg kunne godt tænke mig, at få min mail som er med på computeren til at virke med hotmail, link eller guid mig gerne gennem det, da jeg stadig er mac noob :)
Avatar billede kox Nybegynder
17. december 2008 - 20:40 #1
Mig bekendt er det ikke muligt at bruge Hotmail sammen med Mail (eller Outlook, Entourage, Thunderbird eller andre lignende) som benytter enten POP3 eller IMAP protokoller. Eller alt er selvfølgeligt muligt, men i dette tilfælde kræver det at du ar betalingsversionen af Hotmail.
Du kan naturligvis tilgå hotmail på webmail på hotmail.com som altid.
Den bedste løsning på mange områder er at skifte til Google's mailservice istedet. Det fungerer upåklageligt med alle mailklienter, herunder Mail og er gratis. Se gmail.com. Ulempen er naturligvis at du skal skifte din mailadresse.
Avatar billede enrgiem Nybegynder
17. december 2008 - 21:12 #2
Kan du evt give mig oplysningerne til gmail.com? fordi så er det jo bare det jeg gør :)
Avatar billede kox Nybegynder
17. december 2008 - 21:39 #3
Avatar billede dana Nybegynder
18. december 2008 - 00:06 #4
Avatar billede pazau Nybegynder
22. december 2008 - 22:04 #5
Yahoo! tilbyder tjenesten gratis. Derfor bruger jeg Evolution til at modtage mails fra min Yahoo!-konto, da jeg bruger Linux.
Avatar billede enrgiem Nybegynder
10. august 2011 - 20:14 #6
Tror jeg skylder dig point vil du svarer :)
Avatar billede enrgiem Nybegynder
10. august 2011 - 20:15 #7
lukker denne