Avatar billede skrunk554 Nybegynder
17. december 2008 - 20:04 Der er 13 kommentarer

Køb af skole bærbar

Hejsa...

Jeg blev enig, om at jeg ville købe en fed stationær og samle selv, men målet var jo også at få en bærbar så en billig bærbar til en 4000 kr.... Jeg har fundet to...

HP
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=474805&searchArea=&Soegeord=

Toshiba
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=478746&searchArea=&Soegeord=

Kunne de være en mulighed?
Eller skulle det være en mini bærbar.... Eller hvad synes du om de to?
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
17. december 2008 - 21:11 #1
Håber der er nogle der kan hjælpe...
Avatar billede rebecca Novice
17. december 2008 - 21:45 #2
Har selv lige købt den Hp du henviser til fin pc til prisen, jeg købte den hos www.labtops.dk og fik den leveret dagen efter.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 14:11 #3
Hvad skal den bruges til?
De er begge to helt okay, HP'en er lidt staerkere regnemaesigt mens graffikkortet på Toshiba'en er lidt bedre.
Har selv prövet HP'en, og den er ganske glimrende (elsker HP'ernes tastetur), men jeg har dog ikke prövet Toshiba'en.
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
18. december 2008 - 15:13 #4
rebecca
Okay... Har du nogen mulighed for at sende nogle billeder af den? - evt skrive noget om den, hvor god den er... Tastaturet, hastighedsmæssigt, batteri tiden og sådan lidt :-)

-------------------------------------
kimsey0
Jeg er fuldstændig enig, jeg kan også rigtigt godt lide HP's tastatur bedre end Lenovo's... Toshibaen's tastatur er også glimrende...

Jeg skal bruge den til at tage med i skole, skrive opgaver på, evt spille lidt småspil på nettet men det kræver jo ikke så meget... Dvs. Surfing, office, chat osv...
Der er også webcam i HP'en...

Men måske jeg skulle vælge en mini-bærbar da jeg tager den med i skole hver dag?...
Men det kan også godt være at de ville blive for små i længden... Men hvilken af disse burde jeg vælge?
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 00:20 #5
HP har en mininote med 98% tastetur (så vidt jeg husker) og det er godt at skrive på når man har vennet sig til det.
Kan også godt lide Acer Aspire One.
Hvis du beslutter dig for at købe en mininote så har PC World skrevet en ganske glimrende artikkel om emnet, hvor de sammenligner de forskellige.
http://www.pcworld.dk/art/10351?page=1
Avatar billede rebecca Novice
19. december 2008 - 00:25 #6
Nej desværre, jeg skal give den i gave d. 23.12 så den er stadig pakket i original emballagen:
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
19. december 2008 - 13:30 #7
nå okay....

Jeg tror ikke den vil have en mini note hvis det er en hp, da de er meget langsomme, jeg tror bare jeg snupper den hp som jeg har linket til..
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
19. december 2008 - 16:04 #8
jeg ville også minimum have en 10 tommer skærm.... Så hpen er for lille med skærmen....
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
19. december 2008 - 18:57 #9
Okay.......

Men jeg tror det ville være smartest, hvis jeg havde en "normal" bærbar.
Så tror jeg snupper HP'en.... Er det ikke smartest.... ?
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2008 - 00:27 #10
Hvis den ser ud til at udfylde dine behov, så følg dog din intuition, men prøv at se om du ikke kan prøve den i virkeligheden først.
Det er altid dejligt at ha' en fornemmelse af den.
Håber du bliver tilfreds :)
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
20. december 2008 - 00:43 #11
Jeg har set en lign. men tror bare jeg snupper den...

læg et svar kimsev0, og du får pointene...
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2009 - 10:46 #12
Svar, dog alt for sent.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2010 - 19:52 #13
Kan her lukkes?