Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
17. december 2008 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Media Player 11 Skuespiller og genre

Hej.

Jeg har nogle filmklip på computeren, og vil gerne kunne tilføje tags på dem som f.eks. skuespiller og genre, som jeg kan se er muligt i Media Player 11, som jeg bruger. Jeg kan dog ikke finde ud af at angive hvilke skuespillere der er med i en film, og heller ikke sætte genren (vil meget gerne kunne sætte flere genre til en film, f.eks. action & drama & komedie i samme film).

Er der enten et lignende program der har disse muligheder (og evt. mere information man kan redigere, som ved et ID3 tag på mp3), og som også kan afspille filmnene når jeg klikker på dem, eller kan jeg redigere skuespiller og genre i WMP11?
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 08:59 #1
http://abcavi.kibi.ru/

hvad med at søge på freeware converter program som her men der findes mange

http://www.freedownloadscenter.com/Search/converter.html

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 09:11 #2
Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
19. december 2008 - 11:16 #3
er det kun avi-videoer man kan redigere tags på?

med abcavi kan jeg redigere tags, men det er kun på avi/divx film, og jeg har også en wmv og mpeg, som virker i media player 11, men der kan jeg som sagt ikke redigere i tags, kun se dem. Jeg vil meget gerne undgå at konvertere alt til avi, hvis dette er muligt.
Avatar billede prisoner_97p904 Nybegynder
19. december 2008 - 19:42 #4
Jeg har fundet ud af at ændre genre, skuespiller og de andre tags i wmp11! Man skal bare ændre visningen fra "ikoner" til "detaljer", så kan man redigere i det hele. Man kan vist også angive flere genre og skuespillere til alle titler, ved at adskille med ;