Avatar billede applezine Nybegynder
18. december 2008 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Info-server til skole via fladskærm

Hej.

Hvilke muligheder er der foruden powerpoint til at lave en form for info-server til elever på en skole?

Den skal køre med 4-5 sider i rotation.. Gerne med mulighed for at logge ind så lærer kan tjekke sider som eleverne ikke skal se.(hvem som er syge osv).
Avatar billede mc_goblen Praktikant
18. december 2008 - 10:07 #1
Har du forsøgt med InfoKiosken som UNI-C tilbyder til skoler. Som arbejder sammen med Elev og Lærer-intra?
Avatar billede mc_goblen Praktikant
18. december 2008 - 10:08 #2
Avatar billede applezine Nybegynder
18. december 2008 - 10:53 #3
Men vi bruger ikke SkoleIntra.. Og regner heller ikke med at få det i nærmeste fremtid.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2008 - 02:25 #4
hej applezine kan du ikke uddybbe lidt mere om hvad det er du er igang med så tror jeg at det vil være nemmere at hjælpe dig :)
Avatar billede cronaldo Nybegynder
20. december 2008 - 17:12 #5
Du kan jo hurtigt bikse det sammen med noget JavaScript + PHP, hvor den blot henter de sider ud, som er sat til aktiveret=ja i databasen? fx.. :)