Avatar billede it-dyret Nybegynder
18. december 2008 - 12:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adgang til at restore filer

Hej

Jeg har et stort problem med at restore filer fra CrashPlan, som jeg har brugt som backup. Min gamle pc er brudt ned, jeg har fået en ny og skal nu til at restore filer fra en remote pc, hvor min backup ligger.

Problemet er, at jeg får en fejl inde i programmet, som siger, at "the restore location is read-only". Jeg forsøger at restore til Dokumenter.

Jeg har Windows XP Home Edition og tænkte, at det måtte have noget med adgangskontrol at gøre. Da avanceret fildeling kun er mulig i fejlsikret tilstand som administrator, har jeg været en tur deromkring og har - i desperation - sat samtlige brugerkonti til at have fuld kontrol. Det har ikke gjort nogen forskel!

Hvad kan jeg ellers gøre?
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 13:54 #1
Pröv at restore direkte til roden og se om det hjaelper.
Du kan altid flytte filerne bagefter.
Avatar billede it-dyret Nybegynder
18. december 2008 - 13:57 #2
Altså roden af C-drevet?
Avatar billede it-dyret Nybegynder
18. december 2008 - 14:14 #3
Det kan jeg på magisk vis godt! :)

Men hvorfor egentlig det, når jeg ikke kan under Dokumenter?

Smid et svar, så jeg kan belønne dig!
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 00:12 #4
Kan som sagt være noget med brugerne, da hver bruger har hver deres Dokumenter mappe, som andre brugere så ikke kan komme ind på.
Tillykke med at det lykkedes!