Avatar billede herring Nybegynder
18. december 2008 - 17:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk

Hej.
Jeg har idag fået ny internetudbyder(Telmore)som jeg hurtigt får til at fungere, både på min stationære og min bærbare(kører trådløst). Men da jeg så skal til at printe(den er også trådløs) ud får jeg besked om at der er en ip-adressekonflikt og jeg ryger af det trådløse netværk. Jeg har en Planet-router og skal jo sikkert ind i den og rette noget, men ved ikke hvad jeg skal rette. Er der mon nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede herring Nybegynder
18. december 2008 - 17:47 #1
Det skal lige siges at når jeg slukker printeren er der ingen problemer, så måske er det i den jeg skal ændre noget? Det er en Brother DCP-340CW
Avatar billede realbeekay Nybegynder
18. december 2008 - 18:14 #2
Prøv at nulstille LAN-indstillingerne i printeren via menu'en på den.
Derefter sætter du den op til det trådløse netværk igen, så skulle din router gerne give den en ip-adresse der ikke er i brug.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. december 2008 - 11:52 #3
Eller reservere en IP i routeren til printeren, og så manuelt opsætte denne IP i printeren. Så vil denne IP ikke tildeles andre enheder, men altid printeren.
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. december 2008 - 11:59 #4
Hvad er det for en router ? ?
Avatar billede herring Nybegynder
19. december 2008 - 18:30 #5
Det hjalp med at nulstille LAN-indstillingerne. Tak for hjælpen.
Avatar billede herring Nybegynder
19. december 2008 - 18:31 #6
Tak for hjælpen.
Avatar billede herring Nybegynder
19. december 2008 - 18:33 #7
Ville gerne give reabeekav point, men det kan jeg ikke når det kun er en kommentar.
:-(
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. december 2008 - 22:04 #8
Så anmoder du ham om at lægge svar.
Avatar billede realbeekay Nybegynder
19. december 2008 - 22:18 #9
Jamen så lægger jeg bare et svar.
Avatar billede herring Nybegynder
20. december 2008 - 16:20 #10
Tak for hjælpen.