Avatar billede lsc Nybegynder
19. december 2008 - 22:09 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Google Crome og hotmail

Kære alle

Jeg er begyndt at bruge Google Crome som internetbrowser, men jeg kan ikke skrive mails på Hotmail.
Er der nogle der kender til det samme problem, eller er det bare mig?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. december 2008 - 07:22 #1
Tilsyneladende er det ikke kun hos dig, jeg kan skrive mail adressen ind og emne, men ikke tekst i meddelses feltet.
Avatar billede lsc Nybegynder
20. december 2008 - 13:32 #2
Ja, det er lige præcis det samme hos mig. Måske er det Microsoft, der forsøger at blokere for Google, men jeg aner det ikke. Men tak for svaret, så er det ikke kun mig der har problemet.
Men det ville være fedt hvis nogle kunne komme med en løsning.
Avatar billede Jensen DK Novice
21. december 2008 - 07:11 #3
Det er en beta udgave af crome, og kommer nok til at virke når den endelige udgave er færdig.
Avatar billede wham Nybegynder
21. december 2008 - 07:26 #4
Det er et kendt problem som der netop skulle være kommet en løsning på:
http://blog.internetnews.com/skerner/2008/12/google-chrome-fixes-hotmail-by.html
og
http://www.chromeplugins.org/ (lidt nede på siden)
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 08:27 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede lsc Nybegynder
04. januar 2009 - 14:32 #6
Jamen, mange tak.

Jeg har bare ikke været hjemme i julen.

Selvfølgelig skal du have point.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. januar 2009 - 06:19 #7
Du skal ikke lægge et svar, det er beregnet på at spørgeren acceptere et svar og giver point, medmindre at du ikke har fået et brugbart svar, så kan du selv lægge et svar som du så makere dit navn og klikker accepter så er der lukket
Du kan nu afvise dit eget svar, og så makere mit navn ude til venstre og klikke på accepter, så er der givet point og spørgsmålet er lukket.
Du kan læse her hvordan man lukker og giver point.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
20. januar 2009 - 07:28 #8
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede lsc Nybegynder
20. januar 2009 - 09:04 #9
Jamen, jeg takker mange gange!
Avatar billede lsc Nybegynder
20. januar 2009 - 09:06 #10
Hmm, jeg kan stadig ikke se hvordan man giver point :(
Avatar billede Jensen DK Novice
20. januar 2009 - 09:15 #11
Det virkede, du makere det navn ude til venstre som har lagt svar, og klikker på accepter så er der givet point og spørgsmålet er lukket, er der nogen som har lagt svar og ikke skal have point, så skal du som det første makere de navne og klikke på afvis, ellers kan du ikke give point til andre.