Avatar billede tanketorsk Nybegynder
20. december 2008 - 00:39 Der er 1 kommentar

Udpak exe. filer?

Hejsa, jeg har en executable driver fil jeg gerne vil udpakke, normalt så højreklikker jeg på filen og vælger udpak, men i det her tilfælde er der ikke sådan en mulighed, og man skal dobbelklikke på filen, men da jeg skal bruge .inf filen i indholdet skal jeg ha' den udpakket på en eller anden måde.. Er der en alternativ måde på at gøre dette?
Avatar billede nissen2630 Novice
20. december 2008 - 02:06 #1
De fleste selv udpakkende drivere pakker sig selv ud før i et bibliotek før installation.

Start installationen og find det sted hvor den er udpakket og tag en kopi af inf filen og afbryd så installationen af driveren

Mvh
  Nissen