Avatar billede soulmonk Nybegynder
23. december 2008 - 17:33 Der er 3 kommentarer

Vista Premium startes med tråløs slået fra

Hej alle.
Min mors fujitsu siemens laptop har et problem, jeg håber I kan hjælpe mig med at løse.
Wireless er slået til udenpå den bærbare, men når den tændes og skal forbinde til et trådløst netværk, skal man højreklikke på netværksikonet i systembakken og trykke 'diagnosticér'. herefter fortæller den, at trådløs er slået fra, og hvis man så trykker "udbedre problem" (eller reparer, kan ikke lige husket det), fungerer det trådløse.

Det må være et software problem, og det er dybt irriterende, så håber at nogen kan hjælpe.

Tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2008 - 09:11 #1
man slår det til og fra i bios.

bruger du avg antivirus.
Avatar billede soulmonk Nybegynder
24. december 2008 - 21:09 #2
Hmm, men det kan jo slås til igen i windows?
Nej, der er avast! installeret.
Avatar billede soulmonk Nybegynder
25. december 2008 - 22:37 #3
Jeg har nu kigget efter i BIOS, og det er ikke der fejlen ligger :|