Avatar billede hanklitvej Nybegynder
23. december 2008 - 23:38 Der er 4 kommentarer

Programfejl ved installation

Hej

Jeg forsøger at installere et program (skymate pro) på min windows computer.

Installationsfilen starter med at scanne efter ældre versioner at programmet på min maskine, men giver efter kort tid programfejl:

GLBSSTUB forårsagede en stakfejl modul ~GLC0005.TMP ved 0003:3F60
Vælg luk. GLBSSTUB vil lukke.

Hvad kan jeg gøre for at installere programmet?

På forhånd tak.
Avatar billede smaakage94 Nybegynder
24. december 2008 - 01:38 #1
Hej.
Hvad gør skymate pro?
Hvis det er en spyware scanner vil jeg anbefale dig at installere spybot search and destroy du kan downloade det fra http://downloads.com

/Småkage
:D God Jul Alle Sammen.
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
24. december 2008 - 12:14 #2
Det er et program til navigation vha stjerner og planeter.

Glædelig jul ;)
Avatar billede smaakage94 Nybegynder
25. december 2008 - 13:53 #3
Ja det har jeg ingen erfaring med så det kan jeg ikke hjælpe med. :s Har du prøvet google earth?
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
26. december 2008 - 00:51 #4
ja det er desværre lidt specielle udregninger programmet laver, har ikke mødt andre programmer der kan det samme. Så jeg bliver nok nødt til at finde ud af hvad er galt i installationen på min pc.