Avatar billede flemming-s Nybegynder
25. december 2008 - 15:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gendanner jeg mails

Mine sendte mails forsvandt fra min sendt mail mappe i forbindelse med at pc'en frøs. Alle andre mails forsvandt ikke og det tabte mails er ikke i andre mapper.Heller ikke slettet post.
Hvordan gendanner jeg mails der er forsvundet fra min 'sendt mail' mappe ?
Avatar billede welcor Nybegynder
25. december 2008 - 16:12 #1
Det er ikke sikkert det er muligt. Outlook express bruger en fil pr. mappe, til at lagre email i - en .dbx fil.

Almindeligvis er disse gemt i en skjult mappe under c:\documents and settings\<username>\...\  (Højreklik på en mailmappe i OE og vælg "egenskaber" for at se hvor den leder).

Det er mulig at denne fil er blevet slettet, da maskinen frøs. I så fald skal du få fat på et "undelete" program, og se om du kan finde det. Her er der ingen garantier for at dit system ikke allerede har overskrevet den del af disken filen lå på, og den derfor er tabt.

Du har forhåbentligvis en sikkerhedskopi.
Avatar billede milter Ekspert
25. december 2008 - 16:14 #2
Jeg har selv en gang brugt programmet R-Mail for Outlook Express, som kan downloades og købes for 30 dollars her:

http://www.outlook-mail-recovery.com/
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2008 - 16:30 #3
Prøv at kigge i denne mappe:
C:\Documents and Settings\*Bruger*\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{en masse tal og bogstaver}\Microsoft\Outlook Express

Du skal ha visning af skjulte filer og mapper slået til.

Måske der ligger en fil ved navn "Sendt post old.dbx" og en ved navn "Sendt post.dbx"
Hvis "Sendt post old" er mindst, så omdøb den til feks. kopi.dbx
Omdøb derefter "Sendt post.dbx" til "Sendt post old.dbx"

Husk at Outlook Express skal være lukket mens du gør det.
Åbn herefter Outlook Express igen, og du burde ha dine sendte mails tilbage.

Jeg har lige gennemført det, og det funkede perfekt.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2008 - 16:31 #4
PS: Jeg er ikke ved komputeren mere i dag, men vender tilbage i nat/i morgen.....
Avatar billede flemming-s Nybegynder
25. december 2008 - 23:09 #5
Hej vejmand
Tak for inspirationen . Jeg gik ind og søgte på .dbx og ganske rigtigt lå der en mega stor fil med alle mine sendte mails fra før d. 11-12. Jeg omdøbte den bare ude i søg og det virkede fint . læg et svar ind og der er point på vej. Takker !!
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2008 - 23:44 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede Adrian Alexander Praktikant
31. august 2019 - 02:47 #7
Det er utroligt!!! John Butt fra Cybernet hack genvundet min 32 stjålet BTC for mig i mindre end 72 timer, hvis du har brug for sådan hjælp Kontakt ham
+ 971-547-461170