Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
25. december 2008 - 21:37 Der er 5 kommentarer

Hovsa - fik slettet shell32.dll

Hmmm... Nogle gange kan det gå for hurtigt... Så jeg er kommet til at slette shell32.dll fra min kusines computer. Hvordan får jeg den geninstalleret???

Årsagen??? Ja, jeg skulle lige prøve noget med at omdøbe shell32.dll til shell32.dll.old da jeg havde problemer med at vista ikke viste billeder og ikoner - men jeg var for hurtig til at genstarte, så jeg nåede ikke at få flyttet den nye shell32.dll i den rigtige mappe...

Håber nogen har en løsning - pt kan min kusines bærbare ikke bruges til andet end dørstopper ;)
Avatar billede nissen2630 Novice
25. december 2008 - 22:36 #1
Start den med kom command prompt og omdøb din fil tilbage igen
Avatar billede Jensen DK Novice
26. december 2008 - 07:20 #2
Avatar billede Jensen DK Novice
26. december 2008 - 07:23 #3
Her er en vejledning til systemgendannelse.
http://www.gratisupload.dk/download/20270/
Avatar billede rigtigebuko Nybegynder
26. december 2008 - 18:07 #4
nissen2630 smider du et svar?? Selvfølgelig var det det der skulle til :) Sjovt lige at få genopfrisket dos kommandoer igen :)

silbidor: systemgendannelse kan ikke bruges når man har lavet så dum en fejl ;)
Avatar billede nissen2630 Novice
26. december 2008 - 20:58 #5
Så kommer da der et her :-) takker