Avatar billede janny Nybegynder
26. december 2008 - 22:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista crasher og genstarter

Hej

Min Vista på min HP Pavillion laptop er ved at drive mig til vanvid. Den crasher, slukker skærmen, viser grumset grå grafik, genstarter. Dette sker primært under afvikling af grafik: Når jeg ser golf instruktionsvideoer på nettet med mediaplayer, når ungerne spiller på Habbo.dk, det virker som om den mangler ram når den afvikler garfik / film. Nogen der har et bud?

JH
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 22:36 #1
ram fejl.

lav en boot cd og test dine ram en ad gangen.
et af de bedre programmer er ultimate boot cd

http://www.ultimatebootcd.com/download.html

jeg er nød til at skrive sådan som et gæt

første gang den melder røde tal er der fejl på ram.
Avatar billede dustie Mester
27. december 2008 - 02:14 #2
Kunne godt lyde som en RAM fejl. Kunne dog også være en opdatering eller geninstallering af grafikkort drivers kan løse problemet.
Avatar billede janny Nybegynder
07. marts 2009 - 14:18 #3
læg et svar så lukker jeg (dustie)
Avatar billede dustie Mester
09. marts 2009 - 22:02 #4
=)