Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
28. december 2008 - 22:35 Der er 21 kommentarer og
6 løsninger

kan ikke afspil dvd film i Windows Media Player på min computer

hejsa

jeg kan ikke afspil dvd film i Windows Media Player på min computer der står Windows Media Player kan ikke afspille denne dvd, fordi der ikke er installeret en kompatibel dvd-dekoder på computeren

tak på forhånd håber i kan hjælpe :)
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
28. december 2008 - 22:42 #1
Glem alt om WMP og benyt VLC i stedet http://www.videolan.org/vlc/ så er alle dine problemer løst.
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
28. december 2008 - 22:47 #2
ok men ville gørne have Windows Media Player til at afspil film kan i hjælpe
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
28. december 2008 - 23:00 #3
mit probleme er ikke løst i nu ville have Windows Media Player til at virke kan du ikke hjælpe Windows Media Player skrive at Windows Media Player kan ikke afspille denne dvd, fordi der ikke er installeret en kompatibel dvd-dekoder på computeren
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2008 - 23:06 #4
Avatar billede off-line Nybegynder
28. december 2008 - 23:11 #5
Har du wmp 11? ellers prøv at downloade den.
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
28. december 2008 - 23:48 #7
der er ikke nogen steder man kan download det kan ikke ikke lige set et link så jeg bage lige kan gemme den plzz
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
28. december 2008 - 23:53 #8
og det skal være til xp husk det :)
Avatar billede haverslev Novice
29. december 2008 - 00:06 #9
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
29. december 2008 - 00:30 #10
1000 tak nu virker det :)
Avatar billede haverslev Novice
29. december 2008 - 00:33 #11
Selv tak - husk at lukke spørgsmålet :)
Gøres ved at læse:
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
29. december 2008 - 14:20 #12
ok
Avatar billede off-line Nybegynder
29. december 2008 - 14:37 #13
sigurd1233 -Det  var vel haverslev som skulle have point? Du ska så bede ham om at
lægge et svar, som du kan acceptere, og ikke lægge et selv:)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2008 - 15:14 #14
haverslev har lagt et "Svar".
Du skal bare markére haverslev´s navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter".
Så er spørgsmålet lukket, og haverslev har fået sine point.  :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
29. december 2008 - 15:36 #15
Ja der var jeg noget klatøjet:)
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
29. december 2008 - 17:07 #16
jeg lukker har fået svar
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2008 - 17:12 #17
Du skal stadig ikke selv sende "Svar"
Du skal bare markére haverslev´s navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter".
Så er spørgsmålet lukket, og haverslev har fået sine point.  :-)
Avatar billede haverslev Novice
29. december 2008 - 17:25 #18
sigurd1233 > I venstre side udfor feltet hvori du skriver dine indlæg, der er der en boks som indeholder de navne der har lagt et "svar" - heriblandt mit, det navn klikker du på (markere) og derefter klikker du på acceptere svar knappen :)
Godt nytår til alle.
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
29. december 2008 - 17:26 #19

ok                                    jeg er ny men kan ikke huske reler så godt
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
29. december 2008 - 17:28 #20
nu lukker jeg slut
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2008 - 17:36 #21
haverslev >> se her: http://www.eksperten.dk/spm/857984

sigurd1233 >> Du skulle kun markére haverslev´s navn, inden du klikkede på "Accepter".
Men pyt, vi fikser det.  :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
29. december 2008 - 18:15 #22
videostabilizer - Du har ved at lægge et svar, som ikke var relevant for spørgsmålet,
og som du selvfølgelig heller ikke er blevet bedt om at lægge, kuppet dig til point,
som tilkommer haverslev.
Avatar billede haverslev Novice
29. december 2008 - 19:27 #23
Hej Alle - vi lader det være ved det resultat, der er ingen grund til at træde mere rundt i dette spørgsmål.
Dog er der kun den opfordring, at selvom sigurd1233 er ny herinde, så ændre det ikke ved at man skal sætte sig ind i reglerne - det er en gratis ydelse du modtager herfra og eneste krav for denne ydelse er - god omgangs tone og holde sig til reglerne
Godt nytår til alle i tråden :)
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
29. december 2008 - 19:31 #24
undskyld sry er ked af det men er ny på siden og kan ikke huske alle reler i hvodet men skal til at læse dem igen så jeg beder kan huske dem men tak fordi at i alle sammen har hjælpet til med at finde mit problem i skal have 1000000000 tak :)
Avatar billede off-line Nybegynder
29. december 2008 - 20:17 #25
Tak i lige måde:)
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
30. december 2008 - 01:24 #26
Jeg har sgu ikke kuppet mig til nogen point, jeg er kommet med en meget relevant løsning på problemet. Men skulle nogen savne de points, så kan man lægge et svar her: http://www.eksperten.dk/spm/858027 så deler jeg gerne ud.
Avatar billede sigurd1233 Nybegynder
30. december 2008 - 01:48 #27
lol der er ingen der føler sig snydt de har skrivet det er ok folk bliver ved med at skrive stop den er lukket