Avatar billede cheff_no1 Novice
28. december 2008 - 22:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Harddisk afspiller

Jeg er på jagt efter en forholdsvis billig harddisk afspiller.

Den må selvfølgelig meget gerne have en stor harddisk men dette er ikke det vigtigste.
Vigtigt er det dog at den har en let opsætning til fjernsyn samt overførsel af data fra DVD-skiver og computer.

Den må også gerne kunne optage fra TV men dette er dog ikke et krav.

Jeg har ikke så stor forstand på denne for for hardware og håber nogen derude kan hjælpe mig her.
Hvad skal man gå efter i sådanne køb og hvad er et godt køb?

På forhånd tak.

Cheff_no1
28. december 2008 - 23:07 #1
Tips herfra -> http://www.recordere.dk/ ?
Avatar billede cheff_no1 Novice
28. december 2008 - 23:35 #2
Hvad mener du jeg skal kigge efter?
Avatar billede cheff_no1 Novice
28. december 2008 - 23:38 #3
Sorry. Der var jeg lige hurtig nok. Forummet selvfølgelig...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. december 2008 - 15:44 #4
Ja man kan jo også bygge en selv, hvis man har tiden til at nørde. MythTV er et udemærket gratis Multimedie setup. Det ville dog være synd uden recorder funktionen.
Avatar billede cheff_no1 Novice
05. januar 2010 - 19:35 #5
Takker for svarene. Tråden er dog nok forældet nu.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. januar 2010 - 20:00 #6
Mythtv er stadig relevant