Avatar billede dennism Nybegynder
29. december 2008 - 11:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Browser statistik

Jeg har købt et DK-domæne som indeholder æ. Min onkel kunne ikke komme ind på det fra hans internet explorer, hvilket må være fordi den ikke er opdateret. Hvor mange internetbrugere har en internetbrowser som ikke kan komme ind på danske domæner som indeholder et æ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2008 - 11:36 #1
hvis du skriver adressen på domænet kan jeg prøve forskelige browsere.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. december 2008 - 11:39 #2
MEGET få.. det er supporteret fra ie7 og "tidligt" i firefox etc., hvis jeg husker rigtigt. Kan det virkelig passe han bruger en tidligere version?
Avatar billede dennism Nybegynder
29. december 2008 - 11:56 #3
Vi snakker domænet kvæginventar.dk.

Jeg finder lige ud af, hvilken IE han bruger. Er der noget statistik et sted, som viser hvor mange der stadig bruger IE6 - bare sådan ca.?
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2008 - 12:57 #4
Ie6 mener jeg har et sted mellem 25-30% af markedet.
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2008 - 13:03 #5
http://www.karstenraun.dk/ når jeg går ind på kvæginventar.dk i firefox.3-0-5
explorer 7,0 er det det samme.
google. crome er det også o.k.
safari er det også o.k.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. december 2008 - 13:04 #6
he, så er jeg noget misinformeret og overrasket.
Avatar billede dennism Nybegynder
29. december 2008 - 13:40 #7
Er der godt nok stadig 25-30% der bruger IE6? Er der ikke et sted, hvor man kan se nogle tal på det?
Avatar billede dennism Nybegynder
29. december 2008 - 13:42 #8
Jeg fandt de tal jeg skal bruge her:
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

Vi snakker altså 20%. Vil I smide et svar?
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2008 - 13:51 #9
her er mit svar
29. december 2008 - 14:10 #10
Avatar billede Jensen DK Novice
29. december 2008 - 14:55 #11
karise Larry gider du lige og se på denne. http://www.eksperten.dk/spm/857919
Avatar billede arne_v Ekspert
29. december 2008 - 15:02 #12
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

siger også:

W3Schools is a website for people with an interest for web technologies. These people are more interested in using alternative browsers than the average user. The average user tends to use Internet Explorer, since it comes preinstalled with Windows. Most do not seek out other browsers.

check f.eks. også:

http://www.fdim.dk/?pageid=89

som nok er bedre til at fange hr. og fru Jensen !