Avatar billede videostabilizer Nybegynder
30. december 2008 - 01:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vedr. http://www.eksperten.dk/spm/857896

Til dem der føler sig snydt
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 04:51 #1
He he, du følger vist ikke så meget med i, hvad der sker omkring dig.  :-)
haverslev har skrevet at det ikke er nødvendig, i øvrigt var det kun 50 point du fik i spørgsmålet, så det......
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2008 - 16:08 #2
Og din løsning ville også have hjulpet 100%, så nup point selv ;)
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
30. december 2008 - 17:13 #3
Jeg hjælper ikke for point'ne skyld, jeg har masser af points selv så mit tilbud står, hvis nogen mangler eller skulle føle sig snydt
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 17:22 #4
videostabilizer >> Prøv nu lige at læse de kommentarer der er i det spørgsmål du henviser til.
Så vil du se at alt er ok, så luk nu bare dette spørgsmål selv.
Godt nytår.....
Avatar billede off-line Nybegynder
02. januar 2009 - 17:08 #5
john stigers - Det er da ikke rigtigt. Som spørgeren skriver, som svar på den
løsning:"ok men ville gørne have Windows Media Player til at afspil film kan i hjælpe"
Altså spørgeren vil have WMP til at fungere, og så er det da ingen løsning, helt at
droppe WMP for en anden player, uanset dennes kvalitet:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2009 - 20:30 #6
jasveg, ellers ville jeg ikke skrive det :)

Installering af VLC smider de nødvendige codecs på systemet, så Mediaplayer også vil kunne afspille DVD film.

Bruger selv metoden.
Avatar billede off-line Nybegynder
02. januar 2009 - 21:00 #7
john stigers - Det var jeg ikke klar over. Det fremgik ingen steder.
Svaret var: "Glem alt om WMP og benyt VLC i stedet" Men svaret skal altså være:
Installer VLC, så får du samtidig de codecs, som skal bruges i WMP.
Nå men det var da godt du kunne fortælle videre, så vil jeg også installere VLC:)
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
13. februar 2009 - 22:40 #8
lukker