Avatar billede sleever Nybegynder
31. december 2008 - 13:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan logger jeg på min linksys router.?

Hej alle,
Jeg har en linksys router som jeg har resettet+taget strømstikket fra for at kunne logge på den via den almindelige:
http://192.168.1.1/
Men det kan jeg ikke få lov til.

Jeg kan dog godt gå på det trådløse netværk gennem routerens signaler.
Avatar billede sleever Nybegynder
31. december 2008 - 13:36 #1
Cden er forresten blevet væk i forbindelse med flytning.
Avatar billede dustie Mester
31. december 2008 - 14:38 #3
Avatar billede sleever Nybegynder
31. december 2008 - 17:35 #4
jeg kan ikke logge på routeren. Ikke fordi jeg ikke kender passwordet, men fordi jeg ikke kan snakke med den, giver det mening`?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. december 2008 - 20:00 #5
Hvis din PC har et IP-nummer, der ligner 192.168.1.1 skulle du kunne gøre det med http://192.168.1.245/  - så vidt jeg kan læse mig til det. Kender ikke linksysserne.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. januar 2009 - 23:40 #6
tilgå den på default gateway addressen

hvad mener du med at du ikke kan snakke med den
Avatar billede sleever Nybegynder
22. januar 2009 - 18:26 #7
jeg mener, at jeg kan ikke logge mig på den. Det er en linksys wrtg54. Det er en trådløs router som skal fungere som accespoint fra min router fra internetvirksomheden. Hvis jeg kabler forbindelsen mellem linksys og pc er det OK. tager jeg kabel ud, kan jeg godt komme på netværket. Men ikke internet. Den brokker sig over dns...