Avatar billede sazon Nybegynder
03. januar 2009 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

clicktag problem

hvad gør jeg forkert? se screenshot
www.adu.dk/asbug.jpg
Avatar billede olebole Juniormester
03. januar 2009 - 21:15 #1
<ole>

Kik i den keyframe, der er highlighted. Der står et 'a' over cirklen. Det 'a' viser, der ligger noget AS direkte på denne frame - men dit script skal jo ligge på selve knappen, når du skriver AS2.

Du kan også se, at der på fanebladet på dit Actions-panel står 'Actions - Frame'. Det betyder, at de scripts, der står i panelet, ligger direkte i den highlightede frame/keyframe

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
03. januar 2009 - 21:16 #2
- og når du har fået dette at vide, kan du sikkert også få mening ud af fejlmeddelelsen  ;o)
Avatar billede sazon Nybegynder
04. januar 2009 - 13:10 #3
AC_RunActiveContent.js - hvordan undgår jeg at skulle bruge den fil for at kunne køre mit banner?

Undskyld, er helt grøn :-( Du har allerede "vundet" de 200 points, giver gerne 200 mere for et svar på denne her...
Avatar billede sazon Nybegynder
04. januar 2009 - 13:11 #4
Fik det til at virke, gir du mig ikk et svar så får du points :)
Avatar billede olebole Juniormester
04. januar 2009 - 20:07 #5
- kommer her  =)
Avatar billede olebole Juniormester
05. januar 2009 - 20:17 #6
Tak for points  =)