Avatar billede atheist Nybegynder
04. januar 2009 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

expected identifier

Hej eksperter!
Jeg er kommet til at sidde med en side skrevet i asp, hvor jeg er vant til php, og nu får jeg en fejl jeg ikke forstår, på linjen:
                        response.write("<li><a href=\"../se_adresser/type.asp?ID=" & RS3("TypeID") & "\">"&RS2("Navn")&"</a></li>");

får jeg
Microsoft VBScript compilation error '800a03f2'
Expected identifier

Den peger er på de dobbelte punktummer i mit link, er der nogen der kan forklare hvad der går galt, og hvordan jeg laver det rigtigt?

På forhånd tak.
Avatar billede softspot Forsker
04. januar 2009 - 15:35 #1
Prøv med denne udgave:

response.write("<li><a href=""../se_adresser/type.asp?ID=" & RS3("TypeID") & """>"&RS2("Navn")&"</a></li>")

Escaping af anførselstegn gøre med dobbeltanførselstegn og statements afsluttes ikke med semikolon. Der skal enten benyttes linieskift eller kolon (hvis du skal holde ting på samme linie - dette er dog ikke at anbefale ad hensyn til læsbarhed af koden).
Avatar billede atheist Nybegynder
04. januar 2009 - 16:56 #2
takker, det ser ud til at være det der skulle til, smider du et svar, så du kan få point?
Avatar billede softspot Forsker
04. januar 2009 - 17:39 #3
Velbekomme :)
Avatar billede softspot Forsker
04. januar 2009 - 23:11 #4
Tak for point :)