Avatar billede lehank Nybegynder
05. januar 2009 - 08:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjernelse af rækker med tomme felter

Hej

Har 10 kolonner, hvor kolonne 6,7 og 8 er med div. tal indtastninger, >0 og <0. Jeg skal have fjernet de rækker hvor der ikke har været indtastet noget i hverken kolonne 6,7 og 8.
Avatar billede excelent Ekspert
06. januar 2009 - 15:49 #1
Denne sletter cellerne i kolonne f,g,h og rykker cellerne under op
hvis alle 3 er tomme i det aktive ark

Sub tst()
rk = ActiveCell.SpecialCells(xlLastCell).Row
For t = 1 To rk
If Cells(t, "F") = "" And Cells(t, "G") = "" And Cells(t, "H") = "" Then
Range("F" & t & ":H" & t).Delete Shift:=xlUp
End If
Next
End Sub
Avatar billede excelent Ekspert
08. januar 2009 - 16:44 #2
?