Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. januar 2009 - 10:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Simpelt nemt system til vores side

Hej eksperter, håber I kan hjælpe mig og min arbejdsplads.

Vi skal til at have lavet en enkelt system, men ingen af os kan finde ud af det.

Jeg har oprettet en bruger på frac.dk hvor vi hoster vores kommende system.

Det vi faktisk skal have lavet er meget simpelt, så håber en har 10 minutter til at lave dette.

Det skal være sådan når man går ind på www.teleworksdata.frac.dk så skal man indtaste en adgangskode for at få adgang til siden.

Når man så har tastet koden, kommer man ind på siden.
Hvor man så kan udfylde nogle felter, som skal være:
Navn, Adresse, Post nr, By, Mail, Telefonnummer, Cpr, Produkt, Sælger.

Når man så har udfyldt alle disse felter skal der være en knap der hedder udskriv, som udskriver dette på et a4 ark, så det står nogenlunde på papiret overskueligt.

Samtidig skal der være en knap der skal hedde gem, som så gemmer disse oplysninger i et Excel dokument med den pågældende dato. Dvs. er der 20 sælger der opretter ordren derinde fx den 9. januar, skal der være 20 ordre i Excel dokumentet og sådan et skal der bare oprettes for hver dag automatisk. Og så skal vi kunne hente det på en eller anden måde fra nettet.

Håber I kan lave sådan et lille nemt og simpelt system til os..
Ville vi sætte stor pris på

Mange venlige hilsner
Patrick
Avatar billede jensgram Nybegynder
09. januar 2009 - 10:18 #1
Avatar billede ladyhawke Novice
09. januar 2009 - 10:22 #2
Godt nok er eksperterne herinde ret skrappe, men 10 minutter... det var ikke meget...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. januar 2009 - 10:30 #3
Okay så lidt mere end 10min :)
Rent gætværk, men troede ikke det ville tage lang tid for de skrappe eksperter herinde..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. januar 2009 - 10:43 #4
Men tror i nogle kan hjælpe
Avatar billede olebole Juniormester
09. januar 2009 - 11:30 #5
<ole>

Kan du så ikke lige bygge en nøjagtig kopi af en Bugatti Royale til mig?

"[...] et lille nemt og simpelt system [...]" >> Hvorfor dog overhovedet forholde sig til, hvor stor en opgave er, når man tydeligvis er kemisk renset for viden om webkodning? Ingen gider involvere sig i et projekt, der p.gr.a. uvidenhed/inkompetence bliver så voldsomt undervurderet. Du har overvejende sandsynligt slet ikke mulighed for at oprette/redigere et Excel-dokument på Frac

/mvh
</bole>
Avatar billede nemlig Professor
09. januar 2009 - 11:32 #6
Som jensgram skriver, så læg dit indlæg i http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/

Og hvis jeg skulle give et gæt, så tror jeg, at der fra start til slut ligger 2-4 timers arbejde, med mindre du støder i én, som har noget liggende, der ligner.

Og så vil jeg også gætte på, at 200 point ikke rækker. :)
Avatar billede jokkejensen Novice
09. januar 2009 - 11:38 #7
2-4 timer er også effektivt :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. januar 2009 - 11:49 #8
Wow, det beklager jeg, tænkte slet ikke på det ville tage så kang tid. Troede det var meget simpelt :(

Det beklager jeg ;[

Men har et ligende system inde på min side www.gaestelisten.dk når folk er bruger så kan de gå ind på et event og tilmelde sig og så oprettes de i et excel ark.
Kan man ikke blot lave det lidt om ?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. januar 2009 - 11:51 #9
Eller det ville jeg nok godt selv kunne, men er der en der kan finde ud af, at lave en kopi af gaestelisten.dk over på frac serveren så den virker som gaestelisten.dk som også ejes af mig. Så kunne jeg nemlig bare ændre i nogle ting på siden og bruge den sådan så..

Det måske nemmere :)
Avatar billede jokkejensen Novice
09. januar 2009 - 12:16 #10
Sikkert, men som Ole allerede pointere så har frac måske ikke den nødvendige opsætning parat.. Eller er begge fra Frac ?

/J
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. januar 2009 - 12:25 #11
Den anden er fra one.com.
Men det også fint nok hvis i kan lave en kopi på fx. gaestelisten.dk
Bare gaestelisten.dk/teleworks
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. marts 2009 - 21:17 #12
Lavede etr selv i html og uploade via google.