Avatar billede qufel Nybegynder
11. januar 2009 - 13:17 Der er 1 kommentar

Billig rejse?

Hej, jeg får ferie fra universitetet den 16 januar, og indtil febuar. Derfor leder jeg efter en BILLIG afbestillingsrejse, som kunne passe i denne periode.

Jeg har kigget inde på rejseselskabernes sider efter tilbud, men det billigste jeg finder er til 2000 ca.

Vil finde en rejse med fly + hotel, og har hørt man kan finde det helt ned til 1000 bobs.

Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg finder en super billig rejse?
Avatar billede evildoctor Praktikant
12. januar 2009 - 19:22 #1
Jeg har tidligere brugt lastminute.de som en rigtig god mulighed.
Afrejse fra Hamborg er let og ligetil.

Her er f.eks. 6-8 dages varighed fra 16. januar og frem, med min. 3-stjernet hotel som søgekriterie;
http://xxl.lastminute.de/ppListe.asp?ABDATUM=16.01.2009&REDATUM=13.02.2009&ABFLUG=HAM&ZIEL=---&aTag=16&aMonat=01.2009&rTag=13&rMonat=02.2009&DAUER=08&PERS=2&KIND=0&BABY=0&LEISTUNG=OO&ZIMMER=OO&STERNE=3&x=39&y=20&sb=3

Men leg selv lidt derinde, det er super let :)