Avatar billede dennisboy Nybegynder
11. januar 2009 - 15:29 Der er 3 kommentarer

Klippe i Cubase SX3

Hej Eksperter.
Er der nogle der ved hvordan man klipper tæt i sit spor i Cubase SX3?
Avatar billede arbogast Nybegynder
11. januar 2009 - 18:45 #1
Hvad mener du med 'klipper tæt'? At klippe med millisekunders afstand?
Da er det et sp om at zoome tæt nok på (keyb. shortcuts til at zoome ind/ud g & h eller også er det h & j - husker ikke helt)
Avatar billede dennisboy Nybegynder
11. januar 2009 - 20:59 #2
Har fundet ud af det nu.
Tak :)
Avatar billede arbogast Nybegynder
12. januar 2009 - 16:55 #3
Så flott, husk at dele din erfaring med resten af eksperten.dk. Og HUSK at lukke spørgsmålet.