Avatar billede crz Nybegynder
11. januar 2009 - 19:05 Der er 1 kommentar

Automatisk søgning af trådløst netværk!

Hey Eksperten!

Jeg kæmper for at få min kærestes bærbar til at autosøge efter trådløst netværk når computeren starter op.

At finde netværket er ikke problemet, det bliver gjort manuelt hver gang computeren starter.

Det er dog stadig belastende at computeren ikke selv fikser net fra starten.

Jeg har ikke en fis forstand på hverken bærbare, Vista eller trådløst netværk.

Spørgsmålet lyder naturligvis på; Hvordan får jeg den til det?

På forhånd tak.

crz
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. januar 2009 - 19:44 #1
Hvis det ikke fremgår under foretrukne netværk, så skal du indstille maskinen, så den kommer det. Netværk under foretrukne netværk, vil den automatisk koble sig på, når de er inden for rækkevidde.

Kør guiden opret forbindelse til et netværk.
Klik på konfigurer en forbindelse eller et netværk.
Derefter klikker du på opret forbindelse til et trådløst netværk manuelt, og der indtaster du netværksoplysningerne, så som SSID, Sikkerhed og evt. password eller netværks key.