Avatar billede erlandsen Seniormester
14. januar 2009 - 07:31 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

ny c5

Jeg har pt. en C5 light ver 4.0 build #26 - men påtænker at købe seneste C5 version, da jeg ikke har haft opdateringsabonnement.

Jeg er ikke færdig med at bogføre i 2008 og vil derfor høre om jeg kan begynde at bogføre i den nye version i 2009 og først senere at indtaste start balancerne?

Nogen der kan anbefale et sted at købe C5 hvor de ikke er alt for ublu med priserne og har ok support? (og hvor man kun betaler 16% for opdateringsabonnementet og ikke mindst 500 kr. som hos Concept data)?
Avatar billede mohnsen Praktikant
14. januar 2009 - 08:20 #1
Hejsa

Du kan sagtens vente med at indkøre startbalancen. Det har jeg selv gjort, da jeg også statede på C5 2008 her i 2009.

Jeg har selv brugt DSI data, men jeg skal ikke kunne sige om de har mindstepriser for opdatering.
Avatar billede dma Nybegynder
14. januar 2009 - 20:38 #2
Du kunne, med lidt hjælp, blot få opdateret din 4.0 til 2008 og dermed bevare alle data...?

Det som faktureres i abonnement er som det kommer fra Microsoft til forhandleren. 500,00 er - så vidt jeg husker - den mindste takst der er for et opdateringsabonnement, så lad være med at skyde skylden på Concept Data, det er ikke deres skyld (og nej, jeg hverken arbejder der eller har aktier i firmaet ;-)
Avatar billede erlandsen Seniormester
15. januar 2009 - 00:36 #3
Det kunne måske være interessant alligevel at opdatere.
Jeg har en ren ver. 4.0 - har ikke inst. nogen SP.
Er der en sp der dækker det hele?
Avatar billede blacks Mester
23. januar 2009 - 19:16 #4
Det med de kr. 500,- som minimum opkrævning, stoppede Microsoft med for et par år siden.