Avatar billede brian_j Nybegynder
14. januar 2009 - 13:57 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Sende sms fra pc via mobiltelefon

Kan man sende en sms fra pc via en HTC mobiltelefon (telefonen har windows mobil), altså så man laver sms'en på pc'en og så bliver den sendt via kabel eller bluetooth til telefonen som så sender den.?
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. januar 2009 - 14:03 #1
Ellers kan jeg anbefale dig http://mymobiler.com/
Der kan du styre hele tlf. på PCen, og dermed skrive dem på tastaturet i stedet for.
Avatar billede brian_j Nybegynder
14. januar 2009 - 14:07 #2
Jeg har prøvet mymobiler, men synes ikke jeg kan sende sms derfra, eller er det bare mig?
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. januar 2009 - 15:01 #3
jeg gør det at jeg går ind hvor jeg plejer på tlf. for at skrive SMSer.
Styrer hele tlf. bare via min PC i stedet for at taste på Tlf.
Avatar billede brian_j Nybegynder
15. januar 2009 - 11:54 #4
Er der ikke andre programmer, nokia har f.eks. der egen pc suite, hvorfra man kan sende sms når telefonen er tilkoblet pc'en.
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. januar 2009 - 15:46 #5
Det er der helt sikkert - kender dem dog ikke da jeg selv bruger den anden.
Hør evt på pocketfreak om de kan anbefale nogle / søg efter tråde med det.
Avatar billede Martin-Vinstrup Nybegynder
07. februar 2009 - 15:45 #6
Jeg har også prøvet programmet... virker fint for mig! også hvis jeg gerne vil sende smser fra pcen!
Avatar billede smirge Nybegynder
23. september 2009 - 16:01 #7
Det kan du med TrueConnect

Jeg ved det er en gammel tråd, men det kan jo være andre kigger her(det var sådan jeg fandt dette spørgsmål)

/Smirge
Avatar billede mtychsen Praktikant
09. december 2011 - 13:29 #8
Hvis man bruger en HTC med Android (eller anden Android telefon) kan man bruge http://www.browsertexting.com/
Avatar billede brian_j Nybegynder
11. december 2011 - 17:19 #9
Takker.
Avatar billede well_r Nybegynder
16. januar 2014 - 10:09 #10
Det bedste jeg har brugt er noget der hedder http://mightytext.net
det spiller bare!