Avatar billede bjawnie Nybegynder
14. januar 2009 - 16:39 Der er 5 kommentarer

Freelancere mfl. til webteam /-bureau søges

Hej,
Jeg har i nogle år nu arbejdet med webudvikling sammen med forskellige bureauer, freelancere. Mine kernekompetencer ligger i selve udviklingen i form af programmering – front- og backend.
Det sidste år er mine arbejdsområder dog blevet bredere og bredere. Jeg sidder både med grafisk arbejder, seo, desværre engang i mellem også tekstforfatning og lidt mere af alt muligt. Det er alt sammen den forkerte retning af hvad jeg vil, nemlig at specialisere mig mere og overlade de andre områder til mere kompetente folk. Det bliver jeg en mere motiveret person af og kunden ender med et bedre produkt.
Jeg har gået og tænkt over om der mon ikke var andre i lignende situationer Folk der var interesseret i et mere fast samarbejde og på sigt måske dele kontor, så man kan drage endnu mere nytte af hinanden. På langt sigt kunne man måske ligefrem slå pjalterne sammen i et fælles firma, men det er nu noget ikke noget krav eller nogen førsteprioritet.
Jeg er som sagt selv webudvikler. Mit fokus er hovedsageligt på udvikling til Microsoft platformen i form af ASP.NET. Jeg selv er bosat i København, men geografi behøver jo ikke være en hindring hvis Internettet er ens arbejdsplads.
Jeg ved at der er en del løse ender, men jeg forestiller mig at andre folk (læs: dig) også vil komme med deres besyv. Så kan jeg også stoppe med at blabrer videre her.
Grafikere, flashprogrammører, webudviklere , tekstforfattere, seo- og markedsføringeksperter og andet godt folk, jeg i min iver har glemt, kontakt mig endelig på info (A) decode.dk. Grunden til at jeg hellere vil have svar på min e-mail end her i debatten er at jeg har skrevet det her indlæg på flere websites.
Avatar billede simongc Nybegynder
14. januar 2009 - 22:41 #1
Hej

Hvis du (eller andre!) har brug for en der kan Adobe Director. Har du manden her.
Her lavet 2 "leg og lær"-spil (det ene er oversæt til både svensk, norsk og nynorsk) samt har 2 nye titler på vej.
Kan selv også lidt af hvert, men har/ønsker primært at arbejdet med programering.

Mvh. Simon
Avatar billede bjawnie Nybegynder
15. januar 2009 - 16:38 #2
Hej Simon,

Super. Jeg kender ikke selv Adobe Director, men nu du er i hvert noteret ned.
Avatar billede computerlab Nybegynder
15. januar 2009 - 22:46 #3
Jeg arbejder freelance som leverandør til mindre virksomheder samt private.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto og billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab - Data & Design
Avatar billede lander1982 Nybegynder
05. februar 2009 - 02:03 #4
Jeg arbejder freelance som grafisk designer og kunne være interesseret i at udarbejde det grafiske design til dine hjemmesider.
Jeg har bla. lavet alt det grafik til formland.dk og taenkkreativt.dk

Mvh

Søren Lander
Grafiker

Landerandersen@gmail.com
Avatar billede lesupport Nybegynder
23. februar 2009 - 17:44 #5
Hej! Det lyder nok ikke tiltalende eller attraktivt, men jeg har stor interesse for webudvikling i alle former (xhtml, css, flash, grafisk udvikling som photoshop, php og databaser) og er faktisk kun 16 år. Jeg er ikke professionel eller noget, men har bare stor engagement og potentiale for, at blive rigtig dygtig i dette emne.
  Jeg forventer egentlig ikke at blive optaget i team'et, men håbede på at blive noteret, til fremtidige løsninger.
  Hvis du er interesseret kan du høre nærmere om mine værker, og få en reference liste.

Mvh Jimmy Le

- Future is today.