Avatar billede dooleys Nybegynder
14. januar 2009 - 17:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Musik til bar og cafeer

hejsa

Jeg søger navnet på det her musik system som man kan købe/leje til barer og cafeer.

hvor en mini computer hænger på vægen med tilhørende trykfølsom skærm. computeren er koblet til internettet for løbende at få nye numre.

Nogen der kender det ?
Avatar billede dooleys Nybegynder
17. januar 2009 - 18:15 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2009 - 21:02 #3
Tjah - min løsning kan det samme :)
Avatar billede dooleys Nybegynder
17. januar 2009 - 23:05 #4
Ja det har du ret i :) Det var bare systemet fra mib jeg specifikt var ude efter :) fik navnet fra et andet sted og ville bare lige lukke spørgsmålet af! men du har ret. tak for hjælpen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2009 - 14:00 #5
np :)