Avatar billede hybel Nybegynder
15. januar 2009 - 17:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Simpel bookingsystem mod betaling.

Hej.

På vores arbejdsplads har vi et fritidscenter med en hal hvor der er 5 badmintonbaner, som tilsammen er 1 tennisbane. Disse 5 baner skal kunne reserveres/bookes af medarbejderne online. Man skal også kunne vælge at reservere tennisbanen, og dermed blokere for alle 5 badmintonbaner. Er det helt volapyk eller til at forstå?

Er der nogen der har mod på at løse opgaven mod betaling?

Mvh. Søren.
Avatar billede supertekst Ekspert
15. januar 2009 - 18:10 #1
Er interessereti flere detaljer - kan kontaktes på:  pb(a)supertekst-it.dk
Avatar billede jonhauge Nybegynder
15. januar 2009 - 18:24 #2
Skriv gerne til mig på jon@relationhouse.com eller ring 31 62 62 04
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. januar 2009 - 19:09 #3
mark.mikkelsen83@gmail.com (mail/msn)
Avatar billede hybel Nybegynder
15. januar 2009 - 19:17 #4
Har talt med Jon og opgaven er ved at blive løst - ellers tak for hjælpen...
Avatar billede hybel Nybegynder
15. januar 2009 - 19:48 #5
Smid lige nogen svar alle tre så jeg kan dele nogen point ud blandt jer.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
15. januar 2009 - 20:29 #6
:)