Avatar billede jeg-er-cp Nybegynder
16. januar 2009 - 10:39 Der er 11 kommentarer

Hvordan formatere jeg min computer?? windows vista

Hvordan formatere jeg min computer??..
Min Pc er efterhånden blevet langsom, og har læst et sted at det ville hjælpe at formatere min PC.. Men hvordan gør jeg det på en sikker og smart måde.
Jeger selv computer mongol og ønsker derfor gerne detaljeret hjælp.
Jeg har en Acer PC.. og jeg er lidt i tvivl om jeg har nogle vista backup discs!!

Hjælp hjælp hjælp :S

Mvh. computer(mogolen) med problemer ;)
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2009 - 10:47 #1
lettere kan du ikke få det.

http://www.helgec.dk/vista-install.html

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2009 - 11:08 #2
Eller også ryder man op i Windows, med nogle tweek programmer,
hvis man ikke har mod til en geninstallation. Har selv en pc kørende lige nu,
hvor windows har opgivet opdatering, da der er rod i systemet. Men aligevel kan tweek
programmer klare opgaven, så jeg kører videre. Har f.eks. ikke nogen internetexplore på
længere iflg. Windows, der kan ikke installeres en ny 7 eller 8. Men ellers så kører
systemet helt ok.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. januar 2009 - 13:03 #3
Du har samme spørgsmål her. http://www.eksperten.dk/spm/859979
Avatar billede Jensen DK Novice
17. januar 2009 - 07:08 #4
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 14:26 #5
svar
Avatar billede Jensen DK Novice
19. november 2010 - 07:25 #6
treatmenice hvad lægger du svar for? manden / kvinden vender aldrig tilbage og dit link duer ikke.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 07:56 #7
det bestemmer jeg alene

nej linken duer ikke mere fordi helgec ikke har hjemmeside mere

hvorfor kommenterer du det
Avatar billede Jensen DK Novice
19. november 2010 - 12:49 #8
Det du har gang i tangere misbrug.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 13:23 #9
jeg skal give dig misbrug

hvad er det for en moral du har - brug nu knolden

http://www.eksperten.dk/spm/924025#reply_7686338

hold din moral for dig selv
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 14:15 #10
Oprettet fre. d. 16. januar 2009 kl. 10:39:46

mit svar som nr. 1

Skrevet fre. d. 16. januar 2009 kl. 10:47:34| #1

hans side nedlagt Toftlund den 21 juli 2010

er det misbrug med tilbage virkende kraft
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2011 - 14:27 #11
skal du ikke også kommentere at helgec har sin side oppe at køre igen
er det også forkert eller min skyld silbidor
han har også lavet den om til en betalingsside - det er vel også min skyld

du kan ikke engang beklage at du uretmæssigt har skrevet noget ævl og de regler du henviser til ikke gælder dig selv men kun andre

din mangel på moral er uden sidestykke

skulle jeg ikke bare lade det her ligge - nej det syntes jeg ikke -andre skal også have den glæde at se en gammel bruger te sig