Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
16. januar 2009 - 22:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

recovery password

sidder og vil kører en repair via xp cd'en men efter at hae valgt hvilken installation jeg vil reparer kommen den og beder om et adminestrator password, har oplevet problemet før men kan ikke huske hvordan jeg kom forbi da, der ikke har været sat noget password så vidt jeg ved.

håber der nogen der kan hjælpe
Avatar billede off-line Nybegynder
16. januar 2009 - 22:49 #1
Så trykker du bare på enter, så skulle det køre videre.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. januar 2009 - 08:17 #2
Hvis du trykker installer Windows i stedet for R første gang du får muligheden, så kommer der en mulighed mere for at taste R og den reparer hele styresystemet.
http://www.helgec.dk/xp-repair.html
Avatar billede off-line Nybegynder
17. januar 2009 - 13:05 #3
silbidor - Det er jo ikke på det sted, spørgeren er. Desuden er der heller ikke
noget password for at komme videre der:)
Avatar billede Jensen DK Novice
17. januar 2009 - 14:30 #4
jasveg jeg fortæller bare at der er en mulighed mere.
Avatar billede off-line Nybegynder
17. januar 2009 - 14:33 #5
Ja det er da rigtigt. Læste den først fokert:)
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
18. januar 2009 - 14:09 #6
#1 har jeg prøvet, så går den ikke videre

#2 det vil jeg da lige prøve ;)
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2009 - 14:15 #7
Ok går den ikke videre, så skyldes det, at der er et administrator password.
Du har så bare glemt det:)
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
21. januar 2009 - 06:40 #8
jasveg, yup det er der, men mente bare der var et default password, hvis der ikke havde været sat et admin password, anyway silbidor, det virkede, takker ;) smider du lige et svar ;)
Avatar billede Jensen DK Novice
21. januar 2009 - 07:07 #9
Ok fint at det virker.