Avatar billede ole-v-t Juniormester
17. januar 2009 - 00:31 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

mangler driver

hej er der nogen der kan finde en driver

Til et bundkort GIGABYAT  GA-81915PM

Mangler lydkort driver evt alt man kan få til bundkortet.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 08:34 #2
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 09:21 #3
hvis vi kendte socket typen var det lidt lettere men denne link er en prøve for at se om den viser den korrekt.

er du helt sikker på det er gigabyte GA-81915PM - der findes mange og måske hedder det ikke pm til slut men noget andet

http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_List.aspx?CPUType=Socket+775

eller også er kortet så nyt at siden ikke er opdateret endnu ??

du kan hente det her program i øverste venstre hjørne 1.49

http://www.cpuid.com/cpuz.php

under mainboard står der hvad det hedder
Avatar billede ole-v-t Juniormester
17. januar 2009 - 11:31 #4
det er en cocket 775
maskine er fra 2006
Avatar billede haverslev Novice
17. januar 2009 - 11:39 #5
Avatar billede ole-v-t Juniormester
17. januar 2009 - 11:46 #6
haverslev - det er ikke lige det
GA-81915PM
GA-81915P-MF

er der forskæl
Avatar billede haverslev Novice
17. januar 2009 - 12:18 #7
Langt de fleste Gigabyte GA-81915xx køre med samme drivere. - hvis IKKE det er den rigtige driver, så vil den blot under install.- sige at den ikke kan installeres pga af der ikke er understøttet hardware.
Er det bundkort i en Pacard Bell maskine? - hvis ja, så skal du finde nummeret på maskinen og gå på PB`s hjemmeside og hente driverne der.
Avatar billede ole-v-t Juniormester
17. januar 2009 - 12:28 #8
Det er en FUJITSU SIEMENS SCALEO P
Har været inder på ders hjemme side
kan godt finde maskine men når den vil have serinr kommer den og siger det ikke findes
nr YSDMØ1Ø 16Ø Sådan ser det ud men ved ikke om der er rigtig. det ser jo udtil at være et Ø men har prøvet med 0 og o ved ikke om du han linde det
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 12:35 #9
har du så prøvet denne vej

http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/downloads.html

nu er det jo sådan at drivere er skrevet til bestemt hardware og der har haverslev ret.

i regelen kan man hente driveren fra lyd producentens hjemmeside

du skulle nok ikke have sparet på oplysninger om din pc fra start
Avatar billede ole-v-t Juniormester
17. januar 2009 - 12:50 #10
ok det med oplysninger er jeg ked af
men Treatmenice og haverslev smid lige et svar
og Treatmenice jeg var lige kommet ind med serinr :-)
men ellers tak for hjælpen til jer
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2009 - 13:03 #11
den link jeg sendte til dig skal du ind under deskupdate ude til højre

det havde bare været noget lettere. af og til forstår jeg bare ikke dem der laver hjemmesider - de skal sgu da være forbruger venlige ikke lavet for at de insidere der der altid lige bruger den men for alle.

skal man bruge et telefon nummer på ders side så får du bestemt lært at bruge siden - det skal stå på forsiden

også jeres microsoft
Avatar billede haverslev Novice
17. januar 2009 - 14:23 #12
Det er meget meget sjældent (vil sige aldrig)at der vil optræde et nummer med Æ_Ø eller Å i et Fujitsu-siemens nummer eller for dens sags skyl en anden pc - æ-ø-å er et dansk fænomen.
Så prøv at tjekke dit nummer igen YSDMØ1Ø 16Ø