Avatar billede magger Novice
19. januar 2009 - 08:18 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Logge på som admin

Jeg har ved en fejl fået oprettet forskellige brugerkonti på min nye computer. Det er udelukkende mig, der bruger computeren, og jeg vil derfor gerne:

1) altid, automatisk logge på som administrator

2) slette de andre brugerprofiler

3) vide, om der er noget problem i, at jeg sletter de andre brugerprofiler?

Mit spørgsmål er en forlængelse af dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/859686

Kan en ekspert hjælpe?

Takker pf.

/magger
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2009 - 12:21 #1
http://wiki.ljackson.us/Control_Userpasswords2

hvis du nu du går ind denne vej kan du jo ændre at den logger sig på den konto du ønsker med eller uden logon skærm. dit valg hvis vælger f.eks øverste felt marie og nedereste felter efterlades tomme starter den direkte op i din valgte konto uden password

http://peecee.dk/upload/view/150299

m.v.h
Avatar billede steffen_albjerg Nybegynder
20. januar 2009 - 22:42 #2
når du sletter de andre konti(intet problem) så er der kun adminkontoen du logger på= så er du altid automatisk på som admin.
Du har dog en lidt højere risiko for snavs når du er på nettet/åbner andres mail etc idet snavs nu vil have adgang til di puter på admin niveau og kan lave mere ravage
Avatar billede magger Novice
11. marts 2013 - 15:25 #3
Treatmenice, vil du lægge et svar på denne, så du kan få point?

Det er vist ved at være lukketid :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2013 - 16:01 #4
ok