Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
19. januar 2009 - 11:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Typografiskakt savnes i Word 2007

I Word 2007 savner jeg typografiskakten som var i samtlige tidligere versioner af Word.
Kan den etableres på en eller anden snedig måde, eller har de "kloge" hoveder i Micro$oft sendt den til de evige jagtmarker?
19. januar 2009 - 12:31 #1
Du kan ikke få vist typografier i Word 2007 på samme måde, som du er vant til i Word 2003 og tidligere.

Der findes trediepartsprodukter, der kan vise noget der minder om et 2003-layout ovenpå Word 2007; men det kan ikke anbefales. Vil du artbejde med Word 2007 må du indstille dig på at tingene nu ser lidt anderledes ud - og tro det , der går ikke lang tid før det er rutine.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
19. januar 2009 - 12:37 #2
Den funktionalitet findes stadig:
Office-knappen > Word-indstillinger > kategorien Avanceret > gruppen Vis > ”Typografiskakt i kladde- og dispositionsvisning”.