Avatar billede beelance Praktikant
19. januar 2009 - 13:04 Der er 3 kommentarer

Er det muligt at lave et simpelt scanning software?

Jeg vil høre om det er muligt at udvikle et lokalt scannings program, som uden videre kan fungere med hvad brugeren nu har af scanner installeret?
Jeg har brug for at sende dette scanner program til ca 30 brugere, og jeg har ikke kendskab til deres hardware opsætning, så det jeg har brug for at vide er om et sådant program har gode chancer for at fungere, hvis jeg tager udgangs punkt i at brugeren kører en form for nyere windows med en fungerende scanner installeret?
jeg tænker meget overordnet ligenu, men har brug for at få dette indledende spørgsmål besvaret før jeg kan gå videre med ideen.
19. januar 2009 - 13:12 #1
"...lokalt scannings program..." - der scanner hvad ???
Avatar billede beelance Praktikant
19. januar 2009 - 13:18 #2
det scanner nogle fysiske dokumenter :)

hver bruger er registeret online i et system, og det lokale scannings værktøj skal på længere sgt connecte til serveren og opdatere nogle dokumenter baseret på nogle valg på det lokale værktøj. Jeg vil bare ikke bruge mfor meget energi på denne ide hvis det viser sig at brugeren ikke kan få den scannings applikation til at virke pga problemer med drivers eller had ved jeg, som jeg ikke er bekendt med.
Avatar billede beelance Praktikant
19. januar 2009 - 21:44 #3
er der andre oplysninger i skal bruge for at svare?