Avatar billede jettjackson Nybegynder
19. januar 2009 - 20:38 Der er 2 kommentarer

Computere på netværk mister forbindelse

Hej Experter...

Min ven har store problemer med sit system. Når han kobler sine to computere til sin router for at spille online spil, så går der typsik mellem 10 og 30 minutter, og så ryger forbindelsen. Umiddelbart derefter kan han restarte, for at opleve det samme igen og igen.

Hvis han kører een computer via router er det det samme, men ikke hvis han kører een computer direkte i modem.

Han har købt 3 nye routere, med samme problem. Det har førhen virket men er pludselig holdt op. Han har prøvet at skifte til seperate netkort i stedet for onboard, det hjalp heller ikke...

hvad sker der her?

/Jett
Avatar billede jettjackson Nybegynder
19. januar 2009 - 20:40 #1
er i øvrigt begge med win xp
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. januar 2009 - 15:42 #2
Jeg går ud fra der er tale om kablet forbindelse.

Opdater routerens firmware til sidste version.