Avatar billede bobirgit Nybegynder
23. januar 2009 - 02:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger et godt program til slideshow

Jeg Søger et godt program til slideshow, helst et gratis eet. Jeg skal have nogle foto, mp3 og video filer slidet sammen, som kan brændes ned på DVD.
Det skal kunne mere end Windows mowie maker. Har prøvet at google nogen, men syntes det er svært at finde noget...

Any one??
Hilsen Marie
Avatar billede bobirgit Nybegynder
23. januar 2009 - 14:07 #2
karise_larry, det minder for meget om mowiemakeren syntes jeg...det kan ikke så meget mere end det. Ellers tak. Opretter et nyt spørgsmål, da jeg har fundet ud af, jeg skal have mere hjælp til at sammesætte det jeg gerne vil ha.
Avatar billede bobirgit Nybegynder
24. januar 2009 - 23:41 #3
h