Avatar billede bobirgit Nybegynder
24. januar 2009 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Proshow gold, hvordan?

Jeg er ved at lave et slideshow i Proshow gold. Jeg har valgt en masse billeder, som mit slideshow skal indeholde. Syntes ellers det virker nemt at gå til det program, men...

Hvis jeg nu skal vælge samme effekt på alle billederne, som jeg har valgt, hvordan gør jeg så?? SKAL jeg ind på hvert enkelt foto og vælge effekten?? Burde vel kunne selecte alle billederne og vælge samme effekt...men kan overhovedet ikke hitte ud af hvordan. Nu har jeg rodet lang tid...så søger hjælp.
Avatar billede jernrosen Nybegynder
25. januar 2009 - 13:49 #1
Jeg går i det følgende ud fra at du mener Photodex's Proshow Gold ?

På deres hjemmeside står : ( groft oversat *S* )

højreklik på den effekt du vil have -> tilføj til alle slides

Se selv mere her :
http://www.photodex.com/support/tips/timesaving.html
Avatar billede bobirgit Nybegynder
25. januar 2009 - 20:07 #2
Ja, jeg kan godt se det står sådan...men jeg kan kun få den til at kopiere samme billede på alle de andre billeder, altså når jeg højre klikker......men skal jo kun være effekten..
Avatar billede jernrosen Nybegynder
26. januar 2009 - 08:04 #3
OK - det er en rimeligt dårligt formuleret hjælp du får fra PhotoDex **S*

Markér, på timeline, de billeder du vil have med i slideshowet (Du kan bruge Shift/klik eller højreklik/Select All.)

Venstreklik på effektknap mellem 2 billeder - vælg effekt - voila !! alle effekter er nu den samme.
Avatar billede bobirgit Nybegynder
28. januar 2009 - 13:46 #4
Ok. Tak for hjælpen:-)