Avatar billede urup Nybegynder
25. januar 2009 - 00:11 Der er 2 kommentarer

fra Power Point til jpg

JEg har en cd skiver hvor der er 1000 billederpå som er i 10 mapper...ca 100 i hver mappe.
Det er hele er i Power Point og skal laves om til JPS så jeg kan se det på min DVD
HVordan får jeg det pillet ud af PP ??
Er der en god måde at ligger det på en skive i JPG format så man stadig har de 10 mapper ??
Avatar billede jkrons Professor
25. januar 2009 - 12:21 #1
Den enestev måpde jeg kender, er at åben hver præsentation for sig og få billederne gemt i jpg. Hvis vbilelderne ligger samlet i få PP med mange billeder i hver, er det forholdsvis nemt. Ligger de få billeder i mange PP er det pokkers besværligt.
Avatar billede urup Nybegynder
25. januar 2009 - 19:34 #2
Jeg har ca 15 mapper med 150 billeder i hver...hvordan gør jeg når jeg åbner en mappe i PP og jeg kan se der 150 biller jeg gerne vil gemme i jpg