Avatar billede dennisboy Nybegynder
25. januar 2009 - 13:12 Der er 2 kommentarer

Er mit lydkort brændt af ?

Jeg sad i går aftes og indspillede lidt musik, og pludselig forsvandt lyden. Jeg havde en ledning fra en output fra min mixer, og over i mic på lydkortet. Nu siger højtalerne sådan en mærkelig dunke lyd. Kan det være brændt af?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2009 - 13:21 #1
du kan afprøve dem sådan her.
tag et stort batteri fra en lomme lygte eller andet og sæt til ledningen (det forudsætter du kan se om højtaleren går indad eller udad)uden strøm selvfølgelig tilsluttet

m.v.h
Avatar billede dennisboy Nybegynder
25. januar 2009 - 13:29 #2
Højtalerne virker som de skal, men tror det er mit lydkort der er noget galt med :s